Kodėl vedant įmonės apskaitą, turėtume pasirinkti būtent UAB Imlūs sprendimai?
Pagrindiniai privalumai, bendradarbiaujant su mumis:
- TIESIOGINIS RYŠYS. Esame nedidelė įmonė, todėl su kiekvienu klientu bendraujame tiesiogiai telefonu ir elektroniniu paštu.
- JOKIŲ PAPILDOMŲ MOKESČIŲ – tik sutarta kaina. Tai reiškia į mūsų sutartą kainą įeina visos pagrindinės buhalterinės apskaitos paslaugos.
- NUOLATINIS INFORMAVIMAS – mes įsipareigojame nuolat peržiūrėti Jūsų įmonės finansinę būklę bei Didžiosios knygos likučius ir pastoviai Jus informuoti apie pradelstus mokėjimus, jų sumokėjimą bei skolas tiekėjams.
- NEMOKAMOS KONSULTACIJOS – buhalterinės apskaitos klausimais darbo metu savo klientams teikiame nemokamas konsultacijas elektroniniu paštu.
Kaip pradėti su mumis bendradarbiauti ? Tai labai paprasta –
- Paskambinkite mums telefonu + 370 618 496 35;
- Atsiųskite užklausą elektroniniu paštu imsp@imsp.lt;
- Atsiųskite užklausą
- Su Jumis susisieksime per vieną darbo dieną.
Kokias dar paslaugas Jūs teikiate, neskaitant buhalterinės apskaitos paslaugų?
- Darbo-uzmokescio-ir-personalo-apskaita – teikiame profesionalias darbo užmokesčio apskaitos paslaugas, siūlome lanksčius, kiekvieno kliento poreikius atitinkančius paslaugų komplektus.
- VERSLO KONSULTACIJOS – Mūsų teikiamos verslo konsultacijos – tai atsakingas požiūris į kiekvieną klientą, nuodugni problemos analizė ir išsamūs atsakymai į visus Jums rūpimus klausimus.
- APSKAITOS POLITIKOS PARENGIMAS – kokybiškai rengiame įmonės apskaitos politiką remiantis buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais.
- PRIVALOMŲ TVARKŲ PARENGIMAS PAGAL NAUJĄJĮ DARBO KODEKSĄ – pateikiame Darbo kodeksą paprastai ir suprantamai.
- DUOMENŲ APSAUGA – padedame Jums pasiruošti jau dabar
Kaip Jūs dirbate?
- Pasirašome su Jumis buhalterinių paslaugų sutartį;
- Išrašome Jums PVM sąskaitą- faktūrą už einamąjį mėnesį iki einamojo mėnesio 5 dienos, kuri turi būti apmokama iki einamojo mėnesio 10 d;
- Jus mums pateikiate dokumentus bei informaciją už einamąjį mėnesį iki sekančio mėnesio 10 d. Jums nereikia rūpintis pirminių dokumentų pristatymu. Mes patys atvažiuosime pas Jus arba Jūs galėsite mums juos atsiųsti el. paštu;
- Mes apdorojame pirminius dokumentus – detali peržiūra, siekiant užtikrinti jų atitiktį Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams; įvedimas į buhalterinę apskaitos programą; privalomų registrų sudarymas; dokumentų susisteminimas; susegimas į bylas. Užduodame Jums klausimus (pagal poreikį), tikriname, ar visi dokumentai yra pateikti;
- Užpildome ir pateikiame visas privalomas deklaracijas Valstybinei mokesčių inspekcijai, Sodrai ir kitoms valstybės institucijoms.
- Išsiunčiame Jums elektroniniu paštu informaciją apie mokėtinus mokesčius, nurodant gavėją, jo banko sąskaitos numerį, sumą,įmokos kodą. Reikalingos informacijos detalumą su kiekvienu klientu aptariame individualiai;
- Peržiūrime Jūsų įmonės finansinę būklę bei Didžiosios knygos likučius ir informuojame Jus apie pradelstus mokėjimus,jų sumokėjimą bei skolas tiekėjams.
- Jei kyla klausimų – visada galite susiekti su mumis darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos. Mes džiaugiamės galėdami Jums padėti.
Kokiomis kalbomis Jūs dirbate?
- Mūsų specialistai tiek raštu, tiek žodžiu laisvai bendrauja lietuvių, anglų bei rusų kalbomis.
Kokios buhalterinės apskaitos paslaugos įeina į buhalterinių paslaugų planą ?
Esame naujai įregistruota įmonė. Kurį Jūsų siūlomą buhalterinių paslaugų planą mums geriausia pasirinkti?
- Naujai įregistruotoms įmonėms siūlomas PLANAS STARTAS – pirmą mėnesį buhalterinė apskaita tvarkoma nemokamai (pasirašius šešių mėnesių buhalterinių paslaugų sutartį), o pradedant nuo antro mėnesio mes Jums padėsime išsirinkti tinkamą buhalterinių paslaugų planą, atsižvelgiant į Jūsų išrašomų ir gaunamų (PVM) sąskaitų faktūrų kiekį bei darbuotojų skaičių.
Ar Uždaroji akcinė bendrovė (UAB) privalo samdyti buhalterį/buhalterinę įmonę, ar pats įmonės vadovas gali tvarkyti buhalterinę apskaitą?
- Buhalterinės apskaitos tvarkymui UAB privalo samdyti buhalterį arba pagal sutartį apskaitos paslaugas teikiačią įmonę. Pats įmonės vadovas buhalterinės apskaitos tvarkyti negali. (Buhalterinės apskaitos įstatymas 10 straipsnis).
Ar Jūs padedate užregistruoti įmonę PVM mokėtoju?
- Taip. Negaiškite laiko ir palikite tuo pasirūpinti mums. Įsipareigojame laiku ir kaip galima greičiau įregistruoti Jūs PVM mokėtoju Lietuvoje. Tapkite mūsų klientu jau šiandien ir PVM registravimas Jums nieko nekainuos.
Neturime buhalterinės apskaitos programos, ar mums būtina ją įsigyti ?
- Buhalterinės apskaitos paslaugas teikiame naudojant savo buhalterinės apskaitos programą.
Vykdome veiklą ir turime įsigiję savo buhalterinės apskaitos programą. Ar Jūs galite vesti mūsų įmonės apskaitą su mūsų buhalterinės apskaitos programa?
- Taip, mes esame lankstūs ir dirbame su beveik visomis Lietuvoje naudojamomis buhalterinės apskaitos programomis. Jeigu su Jūsų buhalterinės apskaitos programa būsime nesusidūrę, tai ne problema – greitai ją įsisavinsime.
Turite klausimų? Kreipkitės į mus ir GAUKITE NEMOKAMĄ KONSULTACIJĄ